
INCOMPANY WORKSHOPS
Kennis en concrete acties in 1 dag!
Werk samen met je team in 1 dag aan een roadmap naar succes die jullie jarenlang vooruit helpt. Kies de workshop die het beste aansluit op jullie behoeften of combineer ze voor een complete aanpak.
Onze workshops ondersteunen bedrijven en teams in drie pijlers:
- Marketingstrategie: Het fundament voor duidelijke doelen, doelgroep en scherpe positionering.
- Tactisch Actieplan: Focus op directe acties en optimalisatie van je aanpak.
- Consistente Online Zichtbaarheid: Creëer en implementeer een duurzame contentstrategie.

DE STRATEGIESPRINT
Heb je het gevoel dat je meer uit je marketing kunt halen, maar ontbreekt het aan focus en richting? In de Strategie Sprint zetten we in 1 dag samen een stevig strategisch fundament neer.
Wat je bereikt:
- Duidelijke doelen en focus voor je marketingstrategie
- Inzicht in je doelgroep en hun behoeften
- Heldere kernwaarden en positionering
- Een strategisch kader dat je direct kunt toepassen
Na deze dag weet je exact hoe je jouw marketingstrategie moet inzetten om je bedrijf te laten groeien, zonder tijd kwijt te zijn aan acties die niet de gewenste resultaten opleveren.
Geschikt voor ondernemers / marketingverantwoordelijken / MT.
Max. 5 personen.

VAN AMBITIE NAAR ACTIE
Ben je klaar om de vertaalslag te maken van ideeën naar concrete acties? In deze workshop creëren we een actieplan dat je direct kunt uitvoeren. Met onze aanpak en templates kun je dit proces steeds opnieuw herhalen.
Wat je bereikt:
- Je strategie omzetten in een concreet actieplan
- Focus en prioriteiten bepalen
- Structuur en verantwoordelijkheden binnen je team organiseren
- Een werkbare roadmap die je niet overweldigt en die je steeds opnieuw kunt gebruiken voor je kwartaalplan
Na deze dag heb je een tactisch actieplan waarmee je direct aan de slag kunt en precies weet welke acties bijdragen aan je doelen.
Geschikt voor ondernemers / marketingverantwoordelijken / MT.
Max. 5 personen.

HET CONTENT KOMPAS
Elk bedrijf heeft een schat aan verhalen, maar hoe zorg je ervoor dat ze de juiste mensen bereiken? In deze workshop helpen we jou en je team om een contentstrategie op te zetten die echt impact maakt.
Wat je bereikt:
- Een contentstrategie die jouw doelgroep aanspreekt
- Een contentkalender voor consistente, aansprekende content
- Een efficiënte workflow voor contentcreatie met input van je team
- Meer plezier en consistentie in contentcreatie
Na deze dag kun je met je team eenvoudig en snel content maken die impact heeft, zonder eindeloze reminders en af en toe een losse post.
Geschikt voor ondernemers / marketing en hun medewerkers.
Max. 20 personen.
PRIJZEN & PAKKETTEN
Prijs online workshop
- Onbeperkt toegang tot online workshop
- Praktische video’s, opdrachten en templates
Prijs incompany workshop
- Combineer 2 workshops en ontvang 750,- korting
- Combineer 3 workshops en ontvang 1000,- korting
Q1 actie: Start sterk in 2025!
Om je te helpen het nieuwe jaar goed te beginnen, je doelen helder te krijgen en een vliegende start te maken met je plannen, hebben we deze speciale actie samengesteld.
Bij elke incompany training ontvang je bonussen t.w.v. €1.147 waarmee we ervoor zorgen dat de training een duurzaam effect heeft op jullie marketingaanpak.
Boek je meerdere workshops samen? Dan ontvang je bovendien een pakketkorting tot €1.000!

Bonussen t.w.v. €1.147 per training:
Toegang tot de online training (inclusief praktische video’s, templates en werkboek) t.w.v. €847:
Met de online training kun je alles op je eigen tempo terugkijken. Je krijgt praktische video’s, handige templates en opdrachten die je direct kunt toepassen. Zo zorg je ervoor dat de inzichten en tools uit de workshop een blijvend effect hebben binnen je organisatie. Perfect om nieuwe teamleden in te werken of om samen verder te bouwen aan jullie strategie en content.
Follow-up sessie na 1 maand t.w.v. €300:
Tijdens deze online sessie van 1,5 uur bespreken we de voortgang van jullie actie- of contentplan en beantwoorden we eventuele vragen. Zo zorgen we dat je op koers blijft en waar nodig bijstuurt.
Actievoorwaarden:
– Boek in Q1 (uiterlijk 31 maart 2025)
– Plan de workshop(s) in Q1 of Q2 (uiterlijk 30 juni 2025)
Zo leg je in 2025 niet alleen een solide basis, maar werk je ook doelgericht aan jullie groei!
Let op: Je kunt de extra workshops met korting toevoegen aan je bestelling of het contactformulier invullen als je liever op factuur betaalt. We nemen binnen 1 werkdag contact op om de workshops in te plannen.
Nog vragen? Mail naar info@projectroadmap.nl of plan een online call in >>>
Veelgestelde vragen
Hoe lang duurt een incompany workshop?
De workshop duurt van 10:00 tot 16:00 uur. Uiteraard is er ruimte voor pauzes en lunch. Uitzondering is de Strategie Sprint, deze workshop duurt tussen de 3 en 4 uur. Vooraf krijgen jullie een voorbereidende vragenlijst en wij werken de strategiewijzer vervolgens voor jullie uit.
Is de workshop bij ons op locatie?
Dat kan, zolang jullie locatie binnen een straal van 50 km van Utrecht ligt. Is dat niet het geval? Dan overleggen we graag over een passende oplossing, of jullie zijn van harte welkom op een locatie die wij regelen.
Zijn de workshops geschikt voor teams zonder marketingervaring?
Absoluut! De trainingen zijn speciaal ontworpen voor teams met verschillende ervaringsniveaus. Veel van onze klanten hebben een marketeer in dienst of combineren marketing nog met andere rollen. Het mooie van de januari-actie is dat je de online variant van de training er gratis bij krijgt. Zo kunnen toekomstige medewerkers deze in hun eigen tempo volgen, of kunnen jullie alles nog eens rustig terugkijken. En natuurlijk laten we jullie niet zomaar los: we plannen een opvolgcall om jullie verder te ondersteunen.
Voor hoeveel deelnemers zijn de trainingen geschikt?
Voor ‘De Strategie Sprint’ en ‘Van Ambitie naar Actie’ werken we met kleine groepen van maximaal 5 personen. Deze workshop wordt meestal gevolgd door leden van het MT, founders/CEO’s, en marketing- en salesprofessionals.
Voor ‘Het Content Kompas’ moedigen we aan om zoveel mogelijk medewerkers te betrekken die een rol kunnen spelen in de contentcreatie, of het nu gaat om het leveren van input of om ze mee te nemen in de strategie. Tijdens deze sessie kunnen we met kleinere groepjes werken, waardoor het ook geschikt is voor teams tot 20 personen.
Wat is het verschil tussen de workshops?
‘De Strategie Sprint’ is geschikt om een stevig marketingfundament neer te zetten dat je makkelijk kunt doorvertalen als basis voor al je vervolgacties. Ideaal om mee te starten als je nog geen concrete marketingstrategie hebt staan.
‘Van Ambitie naar Actie’ richt zich op het doorvertalen van een sterke strategie naar een actieplan om je doelen te bereiken. Een mooie stap als je al een Strategie hebt staan of de Strategie Sprint hebt gevolgd.
‘Het Content Kompas’ focust op het creëren van aansprekende content, samen met je team, inclusief een contentstrategie, contentkalender en workflows. Deze workshop is ideaal na ‘De Strategie Sprint’ om je medewerkers ook mee te nemen in de strategie en te leren hoe je hier in je content op voortborduurt.
Wat kunnen we na de workshop verwachten?
Na de workshop ga je naar huis met een concrete strategie, actieplan of contentstrategie, inclusief kant-en-klare tools zoals een roadmap of contentkalender. Onze workshops zijn zo praktisch dat we ervoor zorgen dat je meteen aan de slag kunt!
Moeten we iets voorbereiden voorafgaand aan de training?
Voorafgaand aan de training nemen we contact met jullie op om de wensen en doelen te bespreken, zodat we de training optimaal kunnen afstemmen op jullie behoeften.
Daarnaast sturen we een voorbereidende vragenlijst. Deze helpt jullie alvast om na te denken over belangrijke onderwerpen en geeft ons de inzichten die nodig zijn om goed voorbereid en gericht aan de slag te gaan.
Kan ik 2 workshops in één dag combineren?
Nee, dat wordt te krap en het is belangrijk om de inzichten en acties uit de workshop even de tijd te geven om te landen. Het is wel mogelijk om de workshops meerdere dagen achter elkaar in te plannen.
Wat houdt de follow-up sessie in?
De online follow-up sessie vindt 1 maand na de training plaats en duurt ongeveer 1,5 uur. We bespreken samen de voortgang, beantwoorden vragen en scherpen eventuele acties verder aan.
Wat houdt de online workshop in die we erbij krijgen?
Bij de online workshop, die in januari gratis is (t.w.v. 847,-) krijg je toegang tot praktische video’s, templates en een werkboek. Hiermee kun je alles rustig terugkijken en direct toepassen. De video’s helpen je stap voor stap door het proces, terwijl de templates en opdrachten je werk makkelijker en efficiënter maken. Perfect om na de workshop mee verder te werken, nog eens terug te kijken of om nieuwe teamleden in te werken!
Kan ik eerst met jullie overleggen wat het best bij ons past?
Dat kan zeker! Je kunt ons altijd mailen op info@projectroadmap.nl of een vrijblijvende kennismaking (online of telefonisch) inplannen in onze agenda. We denken graag met je mee. Plan hier je kennismaking >>>
Wat onze klanten zeggen…

Vanuit de groeiambitie van WIN is een behoefte ontstaan aan een passende marketingstrategie en aanpak.
Het doel -> Nieuwe WINners en klanten aan laten sluiten door marketing meer van de organisatie te maken en onze medewerkers hieraan bij te laten dragen.
We hebben binnen afzienbare tijd leuke resultaten weten te behalen. Zo krijg ik van sollicitanten en kandidaten te horen dat ze aanslaan op de verhalen van onze WINners.
Deze werkwijze op profilering helpt niet alleen om nieuwe WINners aan te trekken, want ik ontvang ook complimenten van nieuwe collega’s over onze onboardingsprogramma dat we verscherpt hebben om intern bewustwording voor onze visie en content te creëren.
Ik zie dat de werkwijze en samenwerking op marketing en recruitment WINners activeert om bij te dragen aan onze groeiambitie door content te delen over bijvoorbeeld een vakinhoudelijk onderwerp, specialisatie of klantopdracht. Daarnaast heeft deze manier van profilering ons ook geholpen aan nieuwe leads en opdrachten. Win – win!
Hayat Adnane
RECRUITER WIN PROJECT & CHANGE PERFORMANCE

Omdat we hard gegroeid zijn, wilden we de organisatie klaar maken voor de volgende fase met als doel een breder klanten portfolio en een duidelijke propositie in de markt.
Onze online zichtbaarheid was echter niet structureel en er zal geen plan achter, waardoor we nauwelijks resultaat zagen.
Samenwerken met Daniëlla & Michelle helpt ons om vanuit een andere invalshoek te kijken naar ons aanbod, wie we zijn en waar we voor staan. Zo komen we tot ander soort content en invulling van onze marketing.
We werken nu vanuit een plan met een heldere propositie en meer structuur. Door deze werkwijze zijn de collega’s ook meer betrokken bij de strategie en contentcreatie.
Jan Willem van den Bosch
PARTNER IT CONSULTANCY ORGANISATIE

Als (solo) marketeer komt er veel op je bordje waardoor je snel in de uitvoering schiet en het soms lastig is om uit te zoomen en prioriteiten te stellen. Michelle en Daniëlla helpen met hun helicopterview om vanuit een duidelijke strategie en doelen te werken. Dit helpt om te weten waar je als bedrijf naartoe werkt en wat je naar de (potentiële) klant wil uitstralen. Dit maakt het een stuk makkelijker om de juiste dingen te doen. Het is fijn om te kunnen sparren met vakgenoten en gebruik te maken van een rijk netwerk. Michelle en Daniëlla zijn praktisch en hebben brede kennis en skills waardoor je altijd bij ze terecht kan met vragen of feedback. Met hun snelheid en daadkracht weten ze elk idee om te zetten in concrete acties (mits het idee bijdraagt aan onze doelen;-)).
Sandy klein Gunnewiek
MARKETEER BEVER AUTOMATISERING

Werken met Michelle & Daniëlla betekent dat zaken echt in gang gezet worden. Zowel vanuit de inhoud als data brengen ze kennis mee waar ik mee aan de slag kan.
Nu staat er een duidelijke strategie en zitten mijn marketingacties inhoudelijk echt goed in elkaar. Dat het ook nog gezellig is om met deze dames te werken neem ik op de koop toe 😉
Willem Nooij
SPECIALIST IN CONTINU VERBETEREN EN FOUNDER VAN COIMBEE

Voordat we met Michelle en Daniëlla gingen werken hadden we een besef van wat belangrijk was in onze marketing. Maar geen kennis genoeg en ook geen organisatie die ons daarbij hielp om het daadwerkelijk handen en voeten te geven.
Er ontbrak een strategie en actieplan en we hadden op zichzelf staande acties die niet geïntegreerd waren.
We hebben wel eerder met een marketingbureau gewerkt voor onze Facebook campagnes maar doordat er geen integrale aanpak was en de boodschap niet helder, bleven de resultaten uit.
Samen met Michelle en Daniëlla hebben we een heldere strategie en structuur neergezet met concrete acties.
Doordat onze processen nu gestroomlijnd en geautomatiseerd zijn, kost het minder tijd en worden leads veel beter opgevolgd, wat leidt tot meer inschrijvingen.
Voor mij persoonlijk is er ook veel veranderd, er is een soort nieuwe energie (Ki!) in onze benadering van nieuwe studenten gekomen. Veel actiever, persoonlijker. Mensen vinden het leuk en ik krijg persoonlijk reacties op al onze mailings.
De samenwerking is prettig. Ons wekelijkse overleg helpt het overzicht te behouden.
Norbert Grote Beverborg
DIRECTEUR BEROEPSOPLEIDING IOKAI SHIATSU

Onze wens was om stabiel content te posten op social media en de website om ons bereik te vergroten, maar wisten niet waar te beginnen met social media en content schrijven.
Omdat we met verschillende specialisten / afdelingen werken, wilden we de collega’s ook leren hoe ze content kunnen schrijven, ze enthousiast maken en het makkelijker maken om content te produceren waarmee we onze potentiële klanten aanspreken.
We kregen de collega’s snel enthousiast en inmiddels zijn we al een tijd consequent aan de slag met content schrijven en posten. De contentkalender en workflow werken supergoed om in 1 sessie content voor een maand met elkaar te produceren.
Stephan Boeder
EIGENAAR POWERALL EN BEVER AUTOMATISERING
We zagen het belang van contentcreatie en publicatie, maar liepen tegen obstakels aan. Veel collega’s, waaronder ikzelf, vinden het lastig om de juiste toon te raken en stellen publicatie vaak uit.
Ons doel was om regelmatig en gestructureerd te publiceren. We hebben een collega verantwoordelijk gemaakt voor de coördinatie, maar door gebrek aan praktische kennis bleef het bij het vragen om content, zonder resultaat.
Sinds onze samenwerking zien we vooruitgang. We worden nu beter ondersteund en sturen actiever op de contentkalender, wat zorgt voor meer structuur en consistentie in onze content. De begeleiding helpt enorm bij het vertalen van ideeën naar publicaties.
Verschillende collega’s publiceren nu regelmatig en we krijgen hier ook al reacties van nieuwe medewerkers en aanvragen van klanten op binnen.
Maurice Alberts
PMO LEAD
WIN Project & Change Consultants
Ik had van tevoren geen idee dat ik interessante verhalen had om te delen. Daarnaast wist ik ook niet hoe. Echt mooi om te zien hoe we in de contentworkshop in zo’n korte tijd posts met verschillende invalshoeken hebben geschreven.
Trots op wat ik als developer voor klanten kan betekenen, wat verder gaat dan alleen het ontwikkelen van functionaliteiten!
Matthieu
SOFTWARE DEVELOPER