Meer resultaten uit jouw marketing
PLAN EEN MATCHCALL
AAN KENNIS & CREATIVITEIT GEEN GEBREK
HOEVEEL IDEEËN HEB JIJ OP DE PLANK LIGGEN?
Zondagmiddag. Er popt weer een idee op in je hoofd. Als ondernemer sta je constant open voor inspiratie. Of je nu het nieuws kijkt, je verdiept in actuele thema’s of juist niet met je onderneming bezig bent. Inspiratie weet je te vinden. En zo ontstaan er goede ideeën.
Aan kennis en creativiteit geen gebrek.
Maar hoeveel ideeën heb je inmiddels op de plank liggen? En hoeveel zijn er succesvol tot uitvoering gebracht?
VERTAAL JE IDEEËN IN CONCRETE ACTIES
ACTIES DIE BIJDRAGEN AAN JOUW DOEL
Hoeveel ideeën heb je inmiddels op de plank liggen? En hoeveel zijn er succesvol tot uitvoering gebracht?
Maar wij weten ook. Het valt niet mee om een idee zo vorm te geven dat:
- het in lijn ligt met je waarden en bijdraagt aan je ambities.
- je het kunt verbinden met je aanbod en klanten.
- je het kunt verwerken in je huidige marketingaanpak.
- het past binnen het budget en de middelen die je beschikbaar hebt.
- je het zo kunt overdragen dat het makkelijk en snel uitgevoerd kan worden.
HET LIEFST WIL JE…
- een idee zo wegzetten dat jij of een ander er direct mee aan de slag kan.
- dat het in 1 oogopslag helder is waarom en hoe een idee bijdraagt aan je ambities en doelen.
- een idee in lijn brengen met je aanbod zodat het elkaar versterkt.
- dat je moeiteloos je content kunt verbinden aan je idee, zodat dit geen extra tijd kost.
- meer ideeën in kortere tijd waar (laten) maken met als resultaat meer energie, omzet en dichterbij je ambitie.
MAAK JE IDEEËN WAAR in LIJN MET JE AMBITIE
PROJECT ROADMAP
Met Project Roadmap helpen we gevestigde kennisondernemers hun ideeën concreet te maken met behulp van een stappenplan. In dit stappenplan:
- toets je het idee aan je doelen, waarden en ambities.
- verbind je het met je aanbod, klanten en middelen.
- kun je het, gebaseerd op theoretisch onderlegde kaders, waar (laten) maken.
- Op deze manier kun je in een kortere tijd meer ideeën waar maken, wat meer stappen, energie en omzet oplevert.
Op deze manier kun je in een kortere tijd meer ideeën waar maken, wat meer stappen, energie en omzet oplevert.
PROJECT ROADMAP
3 FASES
Fase 1: Je idee vs je doelen
In deze fase maak je helder hoe jouw idee bijdraagt aan je doel en hoe het in lijn ligt met je waarden en ambities. Hier gaat het nog niet over haalbaarheid, maar over de bijdrage aan jouw ambities. De eerste selectie van ideeën begint hier.
Fase 2: Je aanbod & doelgroep
Deze fase gaat over je idee en hoe dit in lijn ligt met je huidige aanbod, klanten en marketingaanpak. Dus voor wie is dit idee bedoeld en wat gaat het ze brengen?
Welke beschikbare of nog te ontwikkelen middelen en content kun je ermee verbinden?
Fase 3: Planning vs uitwerking
In deze fase ga je de hand van kaders bepalen die nodig zijn om het idee uit te werken.
Wanneer moet het klaar zijn, wat mag het kosten, wat mag wel en niet gebeuren in de promotie en wat is jouw rol in het geheel?
From Our Founder
Met als resultaat…
…dat jij makkelijker en sneller meer ideeën kunt (laten) uitvoeren, in lijn met je doelen en ambities. Project Roadmap is bedoeld om in een kortere tijd meer ideeën kunt waarmaken.
Hoe vaker je Project Roadmap gebruikt hoe makkelijker het is om ideeën waar te maken. Of het nu gaat om de overdracht naar je marketing persoon of het werkelijk uitschrijven van het idee in je hoofd, met Project Roadmap gaat het makkelijker, sneller en effectiever.
En het mooie is, door met Project Roadmap te werken ga je zelf in kaart brengen wat het je oplevert wat je dichterbij je doelen en ambities gaat brengen.
Wij zorgen voor de kennis en guidelines, zodat het ook het marketingtechnisch goed in elkaar zit.
Pricing
Voor wie is Project Roadmap?
Project Roadmap is voor kennisondernemers die hun onderneming op orde hebben, qua visie, mooie ambities. En willen groeien, in lijn met hun ambities en doelen. Maar ook gewoon druk zijn met hun klanten en weten ze simpelweg niet waar ze hun ideeën en inspiratie moeten laten.
Ze weten dat ze de beweging mogen maken naar meer loslaten, overdragen, uitbesteden. Maar waar begin je? Hoe borg je dat wat je echt belangrijk vindt? En zorg je ervoor dat budget effectief ingezet wordt zonder het wiel opnieuw uit te vinden?
Met Project Roadmap ben je in staat:
- meer ideeën in minder tijd waar (te laten) maken oftewel daadwerkelijk uit te voeren.
- je potentieel te benutten, omdat ideeën die uitgevoerd worden nu eenmaal een directe bijdrage leveren aan je ambitie en doelen.
- meer ideeën makkelijker, in vertrouwen en in lijn met je visie ambities uit te besteden.
- Ideeën effectiever uit te (laten) voeren, volgens de juiste kaders waar te maken op de manier die bij jou en je bedrijf past.
- met de juiste kennis kaders het idee marketingtechnisch goed in elkaar te zetten, in lijn met wat je wilt bereiken.
- goed zichtbaar te maken wat het je op gaat leveren, want dat heb je beschreven in de strategie en uitwerking.
- om ideeën makkelijk en sneller over te dragen en tegelijk de voortgang in zicht te houden en betrokken te blijven. (Dit alles binnen de gestelde kaders.)
Basic
- Consulting
- Advising
- Business Planning
- Investments
Business
- Consulting
- Advising
- Business Planning
- Investments
Pro
- Consulting
- Advising
- Business Planning
- Investments
Get In Touch
1234 sAn Francisco, CA 12345
+1 555 0394 848
info@diviconsulting.com